dilluns, 11 de juny de 2012

Rumb Sud-oest, fent camí per l'Amèrica del Sud


Rumb Sud-oest és l'escapada en forma de viatge llarg de l'Alexis per conèixer alguns països de l’Amèrica del Sud, com l’Argentina, Xile, Uruguai, Paraguai, Bolívia i Perú:

"El meu nom és Alexis, vaig néixer a Barcelona. Sóc un apassionat de la natura, especialment de la muntanya. És per això que sempre que puc, m’escapo a fer alguna excursió, travessa o trekking, atret per la bellesa i la sensació de llibertat que gairebé sempre em dóna. Rumb Sud-oest és una escapada en forma de viatge llarg, de durada incerta, per conèixer alguns països de l’Amèrica del Sud, com l’Argentina, Xile, Bolívia i Perú. A aquesta llista potser se n’hi afegirà algun altre. No hi ha data prevista de tornada. En aquest viatge no em limitaré només a fer trekkings, sinó també a visitar ciutats, fer algun voluntariat i tot el que pugui sorgir al llarg del trajecte".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...