dimarts, 14 d’agost de 2012

Mumbai Blog


Mumbai Blog és l'espai on l'Arnau Macià ens explica descobriments i experiències de la seva estada des de maig del 2012 a aquesta població de l´'India:

"Llicenciat en Comunicació Audiovisual el 2007, he desenvolupat diverses tasques en el ram audiovisual que han fet créixer les ganes de seguir dedicant-me al sector. Em vaig iniciar a Ràdio Desvern (www.radiodesvern.com), començant a conèixer la cultura dels mitjans, però ràpidament, tot i que era molt jove, sabia que al que volia dedicar-me era a la imatge [...] Les meves ganes de seguir sempre aprenent em van dur a la universitat, on vaig iniciar-me al món del curtmetratge i el documental [...] Un cop llicenciat vaig entrar al món de la publicitat televisiva. Des d’aquell moment la meva formació ha continuat a Puente Aéreo (www.puenteaereo.tv), una important productora del sector publicitari, en la qual he desenvolupat diverses tasques de postproducció i documentació. En el meu dia a dia, fora de les meves obligacions laborals, no deixo de treballar, aprofitant per fer, pel meu compte, activitats relacionades amb la imatge i les noves tecnologies, perquè la passió per l’entorn audiovisual et converteix en un estudiant constant dels seus canvis i fa que no paris mai de seguir aprenent, alhora que disfrutes fent el que t’agrada. 

Des del març del 2012, em trobo a Mumbai. Intentant escriure un futur, que ara mateix és força incert…"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...