dimarts, 2 d’octubre de 2012

En terres italianes


En terres italianes és l'interessant bloc de la valenciana Mireia Parets que des de l'agost del 2012  i durant 6 mesos estarà a Itàlia, viatjant, estudiant, descobrint i sobretot aprenent una forma diferent de mirar, parlar i viure... en resum trobareu un espai ple d'anècdotes i experiències de les primeres setmanes a Perugia fent  un curs d'italià i posteriorment a Bari on fa un Erasmus en disseny industrial...

"Aquest cap de setmana he estat totalment desconectada perquè com ja vaig anunciat, hem estat a Firenze. Una ciutat de la que estic segura que em serà difícil oblidar-me.

El dissabte em vaig desperta a les 5 del matí. A les 5:30 havíem quedat amb les altres persones que anaven al viatge per anar tots junts a la parada d'autobus. Però començaren els retards, i a les 5:25 encara s'estaven secant els cabells les xiques gregues, després se'ns va oblidar agafar el paper de la reserva així que arribarem a la quedada tart no el següent, però bo a la fi aconseguirem comprar els billets i agafar l'autobus correcte.

Després de dues hores de viatge, l'autobus ens va deixar en una autovia, en el mig del no res. Vàrem tindre que caminar uns 10 minuts, fins trobar la parada d'un bus que esta vegada si ens va dur al centre de Florència..."

 

1 comentari:

  1. Molta sort en la teva aventura, aprofita-la el màxim possible!
    Ares
    fuetimate.wordpress.com

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...