dimarts, 23 d’octubre de 2012

Malviatge


Malviatge és un interessant bloc dedicat a relatar els records, els viatges i les petites escapades pel nostre país d'una parella viatgera. Malgrat el seu nom, aquí tant sols trobareu les millors experiències... algún dia ja parlaran de les pitjors. Un espai que ens portarà a Portugal, el Regne Unit, Madrid, el Penedès, Holanda, Bages... i on sempre hi trobarem alguna recomanació d'algun bon vi:

"La Rosa és una catalana -barcelonina de naixement i penedesenca d'adopció- amb uns quants anys a les seves esquenes. Afortunada de disfrutar cada dia de la meva feina -màrqueting i comunicació empresarial-. Em porta de cap la fotografía, els llibres i la bona música. Que intento gaudir-ne sempre que puc! Conservo la capacitat de sorprendre'm i lluito per no perdre-la.

I el Gali és un rapitenc enamorat de la seva terra, Catalunya. Entre setmana, dedicat a assesorar petites i mitjanes explotacions agrícoles... per tal de treure tot el suc a la meva formació de tècnic agrònom i empresarials. Els festius, dedicat a viure al màxim l'oci, la cultura, els vins, la fotografía, etc... El meu refugi? Kitsch. I sempre dedicat a les persones que m'estimo... sols per elles val la pena no perdre's ni un capítol d'aquesta vida".

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...