dimarts, 26 de març de 2013

Andròmines, ràfegues i altres animals

En Ricard Altés és l'autor del bloc Andròmines, ràfegues i altres animals creat a finals del 2012 i dedicat a mostrar els seus interessos, reflexions, imatges i viatges... on ens parla d'ell mateix:


"Nascut a Barcelona el desembre de 1973, en ple boom de naixements, em plantejo les coses tal com vénen, sense un pla establert, amb la qual cosa sempre estic improvisant. No entenc passar un dia sense escoltar música; quan alço la vista observo des de quin angle puc enquadrar i fer una captura d’aquell moment; quan veig passar un autobús penso en demanar al senyor conductor si es pot desviar de la ruta habitual; quan miro al cel m’imagino que em llenço de cap al fons de no pas on.

I quan sóc a la Terra, em dedico a corregir i traduir textos, a dur bons amics de viatge, a perdre’m per alguna ciutat per captar l’instant, decisiu o no, i a gaudir del poc temps que ens han atorgat..."

I us recomano no perdre's i gaudir de les seves imatges, com les del Tadjikistan, Uzbekistan, Rússia o Geòrgia o dels pensaments com aquest que duu el nom de Cel / Sky / Cielo:

"Per alguns el cel és un lloc de pau i justícia, amb un contingut espiritual. Altres creiem que la justícia s’ha de complir aquí, en el món real i ens conformem a admirar la idea de bellesa i perfecció que alguns han tingut del cel."


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...