dimarts, 14 de maig de 2013

Meridians enllà


En Pau és l'autor de l'interessant i recomanable bloc Meridians Enllà on ens relata els seus viatges però especialment la seva estada des d'agost de l'any 2012 i fins a l'actualitat a Mèxic... així que res millor que començar amb les seves paraules prèvies a la marxa:

"Els dies han passat com un alè d’ençà que fa uns mesos vaig saber que m’havien donat plaça per cursar un any de carrera a Guadalajara i ara ha arribat es moment de pujar sa cremallera de sa motxilla i tancar-la definitivament. Tot i que sa meva fascinació per aquest país comença anys enrere –quan de petitet animava sa seva selecció als mundials de futbol– fa poc jo no en sabia pràcticament res de Mèxic, tret de quatre tòpics cinematogràfics i algunes notícies no massa esperançadores. En resum, burritos i fajitas, capells desproporcionats i tequila, cactus i Tabasco, zapatistas i cadàvers de narcotraficants, runes maies i viatges de fi de carrera.

Però ha anat passant es temps i, a mesura que m’he anat fent sa idea de que sí, que realment me’n vaig, he començat a informar-me una miqueta de tot, descobrint una realitat molt més extensa. Així, poc a poc comences a llegir sobre política, antropologia, gastronomia i meteorologia i, sense adonar-te’n, acabes desenvolupant un radar mental que fa que tot lo que passa al teu voltant contengui sa paraula Mèxic..."


2 comentaris:

  1. Sempre descobrint blogs interessants. Molt bona feina Eduard

    Fuet-i-Mate

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies !!!, la veritat és que Meridians enllà és un bloc molt interessant i una bona referència per viatjar per Mèxic. Una abraçada !!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...