dimarts, 25 de juny de 2013

Premis per la Catosfera Viatgera


Ara fa un any, el passat mes de juny del 2012 va néixer La Catosfera Viatgera, un terme emprat per definir el conjunt de blocs de viatge escrits en català, el directori dels blocs de viatge en català. Es va iniciar amb una primera selecció de poc menys de 500 blocs que abarcaven amb més de 2.000 destinacions arreu del món. En poques setmanes, es van afegir més de 100 nous blocs de viatge, fins arribar a 605 i ja s'han publicat 52 "blocs de la setmana". 

Acompanyant aquesta bona acollida el passat mes de novembre del 2012 la Catosfera Viatgera va rebre el seu primer guardó, el Premi Dardos, de la mà d'un dels blocaires que més m'agraden i que fa anys que segueixo, en Gerard, l'autor de Viatges, rutes i festes a descobrir pel món i per aquelles mateixes dates, va rebre el seu segon guardó, el Premi Liebster, de la mà de l'Ares, autora del fantàstic bloc Fuet i Mate que ens arriba des d'Argentina...


Tant el Premi Dardos com el Liebster Awards són uns guardons que es donen de blocaires a d'altres blocaires en reconeixement al treball, la dedicació i la il.lusió que dia a dia posem en crear continguts de qualitat, per la qual cosa no puc estar més que content per rebre'l d'altres cronistes de viatges i amants de la literatura de viatges.  Tot dos premis tenen certes normes... que ara passo a comentar, així com els meus guardonats:

Premi Dardos: Les regles d'aquest premi, si s'accepta, són les següents: 1. Publicar un post al teu bloc incloent la imatge del premi 2. Fer esment i enllaçar el bloc que t'ha atorgat el premi. 3. Atorgar el premi a 15 bloggers. En aquest sentit he de dir que sempre és difícil fer una tria i més quan hi ha un munt de blocs de viatges que m'encanten, també cal tenir present que fa uns mesos vaig rebre aquest guardó en  El Bloc dels Viatges i vaig premiar alguns dels meus blocs preferits, així que aquí va la meva tria, alguns dels que han passat per aquest espai o que volia reconèixer especialment... Moltes felicitats:

i el Racó viatger de Mariló (que a més tot just acaba de superar les 20.000 visites, felicitats !!)

En quan als premis Liebster, properament faré una entrada amb les regles i els nominats... però de moment Bons viatges !!!

6 comentaris:

  1. Moltes gràcies Eduard per pensar en el RACÓ VIATGER per al premi, m'alegra moltissim que entre tots els blocs del llarg llistat que coneixes hages triat el meu.
    Durant esta setmana faré el meu llistat i els ho faré saber.

    ResponElimina
  2. Hola Eduard, m'ha alegrat molt rebre aquest reconeixement. El fet que hagis triat a "altres indrets" tenint tot un ampli directori de blocs en català on escollir, em satisfà especialment.
    Moltes gràcies, i una abraçada.

    ResponElimina
  3. Moltíssimes gracies!! Quina il·lusió que ens fa!!
    (Suc De Coco)

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies pel premi, Eduard! Ens fa molta il·lusió, sobretot venint d'un viatger-blocaire reconegut com tu.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...